Vueling eta Coca-Cola, EBEuskadi13 ekitaldiko laguntzaileak

Vuelingek eta Coca-Colak bat egin dute EBEuskadi13 maiatzaren 11an EiTBko Bilboko egoitzan “Bilatu zure aukerak” lelopean egingo den ekitaldiarekin. Bata zein bestea EBEuskadiren lehen edizioan ere izan genituen bidaia-lagun; iaz, hain zuzen ere. Eta biak ala biak EBEren ekitaldi gehienen laguntzaile dira.

vuelinglogo_coca_cola

Vuelingek 30.000 fan baino gehiago ditu Facebook sarean, eta 76.000 jarraitzailetik gora Twitter-en. Espainiako enpresen artean esparrua hauetan gehien mugitzen direnen artean dago Vueling. Izan ere, sortu zenetik esaprru berrietan mugiktzeko grina agertu du. 2004an jaio zen eta  ordutik  www.vueling.com webgunea izan zuen salmenta-gune nagusia. Gerora, bide beretik, app sortu du bezeroarengandik hgutrbilago egote eta ahalik eta zerbitzurik onena emateko asmoz. Youtube-n ere egon badaude.

Berrikuntzaren alde eginiko lanagatik Value Airline saria jaso zuen ATW Nazioarteko Sarietan. Sari hauek Air Transport World aldizkariak ematen ditu; alor honetan munduan dagoen garrantzitsuena, hain zuzen ere.

Coca-Cola, Sare Sozialetan ere erraldoia

Coca-Cola nazioarteko edarien konpainia erraldoia da; munud osoan fisikoki egoteaz gain, sare sozialetan ere halako tamaina du.  Facebook sarean 50 milioi jarraitzaile ditu. Honelako marka lortu duen teknologia alorretik ez datorren lehen konpainia da.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *