Kontsumoari, merkatuari eta sare sozialei buruz hamaika artikulu idatzi ditu Felipek, besteak beste, El Pais egunkarian duen blogean. Bere ustez, gure kontsumo ohiturek erakusten dute munduan dugun lekua; hau da, kontsumoaren arabera ezartzen ditugu harremanak geure buruarekin, ingurukoekin eta planeta osoarekin. Markekin eta produktuekin dugun hartu-emanak agerian uzten ei du kontsumo gizarte honetan dugun tokia.
Zerbait erostera doanean, kontsumitzaileak jakin badaki zer nahi duen, zenbat balio duen eta zenbateraino ordaintzeko prest dagoen. Informazio guztia dauka. Kontsumo ohiturak modu askotara aldatzen ditu Internetek; erosi nahi duzun produktu horretara berehala iristen zara, baina, aldi berean, datu guztiak berehala izate horrek hausnartzera eta konparatzera bultzatzen zaitu. Beste aukera batzuk ikustera eramaten zaitu Internetek. Hala, Romeroren arabera, kontsumitzaileak orain crossumers-ak dira, bigarren belaunaldiko kontsumitzaileak. Merkatu-analista den heinean, beraz, gizarte kontsumoan sare sozialek duten eragina aztertzen ari da. Horretaz guztiaz hitz egingo du #EBEuskadin.
“Negozioa, euskara eta Internet” du izena, mahai-ingurua da eta Haritz Rodriguezek gidatuko du 2013ko #EBEuskadi…
Guillermo Diazek (Willy Rexek, @WillyrexYT) itxiko du Euskadin ospatzen den EBEaren bigarren edizioa. Espainiako Youtuber…
Sara Gandara (@saragandara) Euskal Telebistako Eguraldiko asteburuetako aurkezlea eta Oscar Terolekin batera ostegunetan ematen duten…
Pedro Ricote (@rikote) EBEuskadi13-ko arratsaldeko azken aurreko hitzaldia emango du: “Telebistako ekoizleek orain Interneten lortu…
Lourdes eta Mentxu Arrieta ahizpak dira, Beasainen (Gipuzkoa) jaiotakoak eta emakume bereziak. Lourdes kooperatiba bateko…
11:05ean, Ricardo AMASTÉk (@Ricardo_AMASTE) bere hitzaldiari hasiera emango dio. 35 minutuan, Goteo izeneko finantziazio kolektiborako…